} } } }class=" }class=" }class="

Spanska

Sitter just nu och har språk, skriver en uppgift på engelska. Lovisa och Robin sitter och stör mig så det blir inte mycket gjort, imorgon ska jag ha bildprov. WUHUU tagga, hatar vädret idag det är regnigt och tråkigt. Efter skolan ska jag och Therese träna hihi, jag börjar komma in i det här nu :D. På fredag kanske jag ska dra iväg och göra något med Julia och i helgen blir det nog fest. Jag kommer inte dricka någonting dock, vill verkligen få resultat med tränigen och få den kroppen som jag vill ha till sommaren. Sitter och lyssnar på White lies med unfinished business. Världens bästa låt! Men nu slutar vi så ni får ha det bra babes, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0