} } } }class=" }class=" }class="

Söndag

Uuh fyfan vad mitt humör går upp och ner, kan aldrig vara riktigt glad känns det som. Deppbarnet här dåå, haha! I fredags var jag och några vänner på fest vilket slutade åt helvete men var kul till en början. Igår var jag hemma och var skitseg, sov bort hela dagen. Vaknade till kvällen då pappa jag och Lina såg på film och jag somnade efter det. Idag vet jag inte vad jag ska göra, eftersom jag ska till rytmus imorgon och göra intagningsprov så måste jag tanka ner några låtar. Är faktiskt nervös och det komemr nog bli ÄNNU värre imorgon. Men jag SKA dit. Ae fyfan vet inte vad som händer med mig just nu, blääää. Hejdå
 
 
You were the only person I ever loved, and it kills me inside to know that I was the one
to ruin what we had and I knew this would happen I just though me and you woulda lasted
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0