} } } }class=" }class=" }class="

Sjuk

Ligger hemma och är sjuk, det suger verkligen med världens förkylning och hosta. Jag hoppas att det går över snart och att jag kan dra till gymmet, får typ ångest när jag inte drar dit eftersom jag har varit så duktig i tre hela veckor! Försökte mig på skolan igår vilket gjorde det hela värre, HATAR ATT VARA SJUK!!! Får lov på fredag och det ska bli sååå skönt. I helgen blir det fest eller myskväll, HOPPAS att jag blir bättre. Glöm inte att ställa massvis med frågor idag och imorgon, videon med svaren kommer upp på torsdag! Ni får ha det bra hjärtisar och hoppas verkligen att ni inte ligger hemma och är sjuka som jag hihi. Puss!
 
 
GE MIG SOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0