} } } }class=" }class=" }class="

Now be a good girl and do what you've told

Hejhej jag sitter just nu och chillar sönder, träffade Emma för en stund sedan och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord. Ska koka mig en kopp te och sedan se någon bra film, är rätt trött faktiskt så det får bli en tidig kväll. Ska träna med Therese efter skolan imorgon också, sen har jag ingen aning om hur dagen fortsätter. Ska tjata på mamma så jag kan få gå till frisören orkar inte vänta på mitt barnbidrag, men är ju en riktigt dålig på att spara pengar, vilket suger :( . Säger godnatt med det här inlägget för det blir nog ingen mer bloggning ikväll. Puss!
 
 
Gammal bild hiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0