} } } }class=" }class=" }class="

Godmorgon bloggen!

Är hos Amanda just nu och vi har precis vaknat, jag har hostat som en gris inatt så ni kan ju försöka gissa hur mycket jag har sovit haha. Igår så drog jag vi iväg väldigt spontatt till puls, hade INTE en tanke på att gå dit alls. Men när vi väl var där, uuuuuh säger jag bara roligaste kvällen på länge. Träffade massor med folk och hade hur kul som helst, dansade som fan. Tog några bilder som jag kan lägga upp på bloggen senare, det vill ni inte missa ! ;) När vi skulle hem så följde Tolga oss till porten. Min lilla bebisssssss, haha nerå. Snart ska jag och min gullegris gå upp och käka lite frukost och sedan dra oss ner mot stan, MÅSTE duscha först orkarde inte göra det när jag kom till Amanda igår eftersom det blev så jävla sent haha. Sen senare idag kommer nog mina kusiner hem till oss så ska vi käka lite gott och mot kvällen så drar jag mig nog in mot stan igen. Lite kortfaffat om igårkväll och jag har världens bästa vänner. LOVE TO YOU ALL! PUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0