} } } }class=" }class=" }class="

Ligger fortfarande med världens halsfluss :(

Så har inte direkt någon lust med bloggen egentligen, funderar starkt på att börja blogga på nattstad har eftersom jag har tröttnat lite på blogg.se. Är skittrött på det här, trött på att ligga hemma och känna mig allmänt kass haha. Om mindre än två månader åker jag utomlands, ska bli jätteskönt verkligen. Hoppas också på att det kommer bli en varm sommar i år och inte regnig och trist som förra. Valborg närmar sig också så jag har mycket att se fram emot! Blir jag frisk till helgen så ska jag ha en liten myskväll med min vän Emma. Vi ska väl se på några filmer, snacka skit och äta god mat. Hoppas att jag blir frisk, hoppas hoppas hoppas! Saknar min bebis litegrann också och honom ser jag väl också i helgen antar jag. Det var ett inte så intressant inlägg men det var iallafall någonting. Hoppas ni är friska och krya puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0