} } } }class=" }class=" }class="

Window shopper

Kände för att göra ett inlägg, vilket jag inte har gjort på länge och måste ha något att göra om dagarna. Just nu är Frida här och vi tar det bara lugnt, var och kollade på min lillasyster när hon skulle sjunga. Måste också säga att jag är så sjukt trött på skolan, har verkligen ingen drivkraft alls. Känns som om det är dags för mig att börja leva mitt liv när jag är 18? Just nu händer det ju ingenting, man gör samma saker varje dag. Vaknar, går till skolan, jobbar, åker hem, sover.. Sen fortsätter det så, vill vara liten igen. Använda fantasin, leva livet som det är och inte ha några krav. Vet inte ens vad fan jag vill jobba med, haha. Iallafall, orkar inte ens ta upp helgen. Men den var nice frn början iallafall och slutade rätt skevt. Vill också säga grattis till min polare Amanda Öhling! Hoppas att du hade en grym födelsedag ;) Har inte så mycket mer att skriva förutom att jag älskar att det är höst. Ha en mysig söndag så hörs vi senare. Puss!
 

 
Dom fyra första bilderna är från i helgen, sen den sista är från förra året. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0