} } } }class=" }class=" }class="

Off to the races

Tjenare! Har varit lite segt med uppdateringen, hade iallafall inga speciella lektioner idag, bara min klass som skulle dra till reingsverket och kolla, var ju inte så jävla mysigt direkt men bättre än vanliga lektioner. Slutade vid två ungefär och efter det tog jag bussen hem, vilket var tur eftersom det började regna som fan haha. Imorgon ska jag träffa Amanda en stund, kanske ta en fika på stan och bara umgås. Får ju mitt barnbidrag också, så ska köpa lite nya kläder. Det kan behövas, känns inte som jag har köpt något på år! Börjar ju bli kallare ute också, älskar hösten! 
 
 
Några gamla bilder :D
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karolina

omg bästa bloggen evah! följer dig så typ varje dag!

2012-09-20 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0