} } } }class=" }class=" }class="

Kvällsinlägg

Kom nyss hem! Mötte upp Therese så drog vi till stan och köpte hårfärg till henne och sen tog en fika, snackade om massa saker och hade det mysigt. Sen kom hennes pappa och hämtade upp henne, då väntade jag en stund på att Amanda skulle komma. När hon hade det så drog vi runt och kollade på lite nya kläder osv.. När hon hade köpt två tröjor så drog vi hem till henne och bara chillade. Kollade ett avsnitt av paradise hotel, drog väl från henne vid sju ungefär. Så väntade hon med mig tills bussen skulle komma, fick värsta jävla garvatackerna. Nu gör jag inget speciellt, ska nog stänga av datorn efter jag laddat upp det här inlägget och sätta mig och läsa lite. Var riktigt längesen, ska bli skönt med fredag. Inget speciellt inlägg men vi hörs senare eller imorgon, herrå!
 
 
Bilder från Grekland, vill tillbaks!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0