} } } }class=" }class=" }class="

Läget tjejen, vad är grejen nu var inte färsk

Har precis käkat två mackor och druckit o'boy, skitgott :D.  Tidigare idag gjorde jag egen chailatte också hehe, blev lite fail i början men blev riktigt nice i slutet. Ska snart ta och checka igenom min garderob och ta fram några kläder till imogron eftersom jag ska spela in musikvideo, det är en läxa till skolan hehe. Är dödligt trött också så ska snart gå och lägga mig men först säga godnatt till min lillasyrra. Snackade nyss med jennifer, saknar min minitjej. Men har inte mycket mer att skriva, vi hörs puss!
 
Gammal bild!

Kommentarer
Postat av: Jennifer alden

saknar dig med, pullan. puss

2012-10-16 @ 22:36:40
URL: http://nattstad.se/jenniferalden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0