} } } }class=" }class=" }class="

ÅÅÅÅÅHHH

Sitter hemma, standard hehe. Men är faktiskt inte så festsugen, har inte varit det på ett jävla bra tag. Tycker att det är såå mycket skönare att sitta hemma. Men på nyår blir det att köra all fucking in! Sedan förändra mitt liv och börja träna! Vill få en fastare mage och mer muskler hehe, orkar nästan inte lyfta ett skit ska också fixa bra kondition. HAHAHAHA, börjar nästan garva när jag tänker på det. Hur jag ska lyckas hålla kvar vid träningen när jag säkert kommer vara helt slutkörd första gången. Jag som är världens mest otränade människa ska börja träna, ahahaha. Ae, det är ju hemskt , men ska ta en före och efter bild på min kropp så ska vi se hur mycket jag lyckas förändra efter några månader! :D SKA BÖRJA SOLA OCH BLI BRUN OCKSÅ!! Nu fick ni ett inlägg idag fast jag inte riktigt visste om jag skulle orka uppdatera. Men ha det bra babes så hörs vi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0