} } } }class=" }class=" }class="

Shenarre

Phille tagga hem nyss, vi har lirat the secret o snackat. Sexy bitch e han, igår va massa hos elin o chilla lite. Rökte vattenpipa o grejer, fett soft. Fast i slutet blev de fuckat så ja o frida drog. Sen mötte vi hanna o Z där spånkan gick. Frida slagga hos mej inatt igen, idioten är helt cp störd på riktigt asså. Hon gick o snacka mä sej själv o helt plötsligt ba FAN EMILIA ja ba aa? hon ba checka gubben i fönstret förhelvete ja ba ditt jävla morotshuvve du är schitsofren förhelvete. Så skulle hon fota snubben på bilden tyckte deva ascoolt. Men ifl, vid 5 typ ska ja farsan o lina checka hus. Sen ska ja dra t hh o träffa lite polare där. Jävligt nice, men vi hörs senare puss :*

Kommentarer
Postat av: Best of music

Tja!

Gillar du musik? Gammalt som nytt? Olika Genres?

Ja? Då tycker jag att du borde kolla in min blogg som endast handlar om musik. Där lägger jag upp allt från låtar till konserter och tävlingar om musik. Om du ändå kollar in min blogg kan du väl skriva en rolig kommentar, kanske ett tips på en låt, vad du tycker om bloggen, Förbättringar?

Om du gillar min blogg så får du gärna följa den via bloglovin så följer jag din också om du vill!

Du får ha det så jättebra!

//Best of music

2011-09-18 @ 16:55:04
URL: http://bestofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0