} } } }class=" }class=" }class="

Morgoninlägg

Nu har jag suttit här ett tag, ska nog lira sims har endå inget och göra. Tror fan jag går till skolan imorgon asså, inget kul och vara sjuk :(
Jag tar inte lika mycket bilder längre, det är för att min farsa har med sig den lilla kameran utomlands. Och jag tycker att den tar bäst bilder. Har ju både den och en systemkamera, det är ju med den jag tagit bilderna under med. Hoppas att morsan kommer hem snart så vi kan sätta igång med att beställa mitt nya löshår :D
Har köpt från rapunzel redan innan så vet att det är jättebra kvalité på.
Fast det blev skit eftersom jag färgade det typ 5 ggr. Men det höll ett bra tag och nu eftersom jag beställer en 120 cm lång lina med hår så kommer det nog att räcka ännu längre. Behöver ju inte använda allt på en gång.
Nu ska jag gå upp och göra mer te sen ska jag  dra en cigg och efter det ska jag bädda ner mej i sängen. vi höres puss :*

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Tack tack! :)

2011-09-06 @ 12:32:12
URL: http://lowicejournal.blogg.se/
Postat av: Karoliina.S

sv; Åh, tack! :D

2011-09-06 @ 13:04:42
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0