} } } }class=" }class=" }class="

dude har du bara ett fuckyoufinger? jag har två

Tja sitter i sänger o chillar base funderar på att dra en cigg men pallar inte röra på mitt feta arsle ska fan skaffa rullstol så kan man åka runt o köra som en jävla åsna. Tänkte faktiskt göra ett inlägg om all skit som skrivs på fb.
Typ '' alla killar är dåliga '' killar sårar brudar mer en bruden gör '' killar pissar snett .. blablabla bajsar på såndär. Killar e fan inte dom enda som gör fel, dom är bara ärliga. Istället för att göra som brudar, leka mä andras känslor så är dom ärliga ist. Istället för att inte våga säga något så gör killen slut. Killar är inte lika falska som vi tjejer är.
Det är därför jag berättar mer saker för mina killpolare en tjejpolare.
Är killen otrogen skit it ist det är hans val om han vill knulla en annan brud, vad ska man göra åt saken?
Sen är det ju upp till en själv om man vill ta tillbaka honom.
ae pallar inte skriva mer e fett irriterad peace!



Kommentarer
Postat av: saraheknor

så rätt baby!

2011-09-26 @ 13:44:36
URL: http://saraheknor.bloggplatsen.se/
Postat av: Frida Bladh Rydén.

uppdateraaa

2011-09-26 @ 16:41:48
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0