} } } }class=" }class=" }class="

Det vore fett skönt

Shenare mannen ska snart lägga mej o sova, vaknade för två timmar sen. Käkade frukost o duschade lite.
Tänkte gå till skolan idag men orkade inte, men går imrn ifl vill inte va sjuk jävla piss dehär.
Ska snart göra en frågestund där ni får fråga allt möjligt & ja ska svara ärligt på allt.
Om några veckor får jag mitt barnbidrag då ska jag köpa massa nytt.
Desutom ska jag klippa mej & färga håret mörkbrunt. Ska desutom köpa nytt mörkbrunt löshår från tajmahal, 60 cm. Tycker det är bättre att köpa 1m lång träns så man får bestämma själv hur mkt man vill sätta ihop & fixa med.
Aja nu ska jag sova, är fett seg idag vi hörs senare puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0