} } } }class=" }class=" }class="

09.35

sho har inte sovit ett piss inatt för min hals och kropp har gjort ont som fan. jag har bestämt mej för att sluta röka, så ist för att röka ett pack om dagen ska jag röka ungefär 4 st på en dag. vill verkligen inte röka längre och därför kan jag inte förstå de som röker bara för att röka, sluta med skiten ist. har käkat en alvedon nu så får vi se om de hjälper mot min jävla huvudvärk. a fyfan ni ska se mina halsmandlar, de första farsan sa när han såg dde va
oh shit nu haru fått påsjukan. vet shi va de är, men tror han drev oxå hehe. på sista tiden har jag  haft jättelätt för att bli sjuk de blev ja aldrig förut. min nacke e helt bombad också, haha fan va ja bitchar över saker men pallar inte va sjuk -.--.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Vi hörs senare puss :*



weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0