} } } }class=" }class=" }class="

vem ringer mej från okänt nummer jag dissar privatsamtal

Sho vakna vid 1 ungefär, sen ringde jag till emma o ville ha med henne in till stan. Så drog jag hem till henne vid 2 och fixade det sista. Sen gick vi ner mot åbycentrum och väntade på att klockan skulle bli halv 3 så bussen skulle komma och vi skulle in till stan. Först träffade vi henke i stan var fan off i början dyngtrött va jag. Sen köpte vi energidrricka o chillade bara. Sen drog han och träffade jonte & dennis. Så emma och jag tog spånkan till hc. Där träffade vi nancy, jessica, fellan, peter, leyla, amanda och nancys brorsa. Vi hade jävligt nice som vanligt. Sen träffade vi rebecca hon va där mä lite människor från fyrby. Jävla läge vi hade :D
Sen drog alla så jag och emma taggade hem o såg '' jag saknar dej '' keffaste filmen jag sett fan, handlar om nån random tvilling som dör. Garva alltid när de blev sorliga cener.
Har köpt en ny tröja oxå, lägger upp bild på den senare. Då får ni fler bilder och ett videoinlägg hehe
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0