} } } }class=" }class=" }class="

08.53

Morsan kom in och väckte mej för typ 10 min sen så jag ska snart gå upp och käka frukost. Åker ju till sthlm idag WUHU :D kommer bli fettnice vi sk bo på något badhotell så man kan bada och få massa behandlingar där så det ska jag få. Plus att jag kommer ha kameran med mej överallt så ni kommer få se massor med bilder när jag kommer tillbaka ;) kommer köpa massor med roliga grejer när jag är där. Bara så ni vet så har jag inte datan med mej och kommer inte kunna uppdatera på tre dagar ungefär eftersom jag kommer hem på torsdag. Vi får se vilken tid jag kommer hem och då kommer jag uppdatera så snabbt som möjligt om jag inte är för trött h3h3h3

aye ni får ha det bra och sakna mej inte för mkt jag vet att du kommer göra det emma, puss och hejdå:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0