} } } }class=" }class=" }class="

Morgoninlägg

Tjena broe's. Vaknade för 10 min sen ungefär och har nu börjat städa i mitt rum. Ser förjävligt ut, men det ska de bli ändring på! Efter jag har städat ska jag börja packa ihop alla mina saker och sen börja fixa mig lite. För vid 3 ska jag möta upp frida och nathalie. Så ska vi dra någonstanns och börja fixa oss. Nyår idag ju, är så jävla tagg!
Kommer bli så jävla nice. Funderar på att gå upp och käka frukost, känns som om jag inte kommer hinna. Men vafan, de tar den tid det tar. Vi höres, ha ett gott jävla nyår alla ni därute :D Peace!

Kommentarer
Postat av: a m a n d a s f o t o

vill du tjäna pengar på att blogga , helt gratis för dig! du vinner bara på det! så gå n här ->



http://amandapersson.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment :D

2012-01-01 @ 11:22:58
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0