} } } }class=" }class=" }class="

Falsk vänskap, ah du gav mig svar på frågan om vem du egentligen är idag

Tjenare har checkat tv och inte haft någon direkt blogglust idag. Nästa vecka ska jag nog dra mig ut på stan och köpa julklappar, ni undrar säkert varför jag inte gjort det tidigare. Men det är för att jag får mina cash då och skiteri. Får köpa lite skit :) . Ska snart sätta mig och rita, var riktigt längesen jag gjorde det. Älskar att måla, tecka och sånt. Ska lägga upp teckningarna på bloggen när dom är klara. Har ni något tips på vad jag ska rita så kan ni kommentera! Ska nog ladda ner en film lite senare också.
Dagen har varit chill, var jättetrött så gick och la mig direkt när jag kom hem, slagga i 3 timmar ungefär. Skönt!
Men nu ska jag ta fram papper och penna så hörs vi senare. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0