} } } }class=" }class=" }class="

onsdagen den 3 augusti 03.16

Börjar inlägget med en soft låt: http://www.youtube.com/watch?v=3FrW6iviS0s
Idag vaknade jag i soffan med frida brevid mej, sen drog vi ut med dina hennes hund i en timme och gick runt i kimsda i nån jävla skog där det var fullt med pissmyror så ja sprang snabbt som fan genom skogen hah sick vare. Sen efter det så gick vi hem med henne och gav henne vatten o shit, frida duschade och ja lira sims sen kom hennes farsa medans vi gjorde mat mä chips o bananer o shit fett söt farsa :D
A men ifl sen drog vi till  stan o träffade massa roligt folk som man inte träffat på länge.
Frida o jag har varit helt jävla sjuka idag typ som om vi gick på hash elle ngt annat skit, satt o skrek typ ABC runt hela stan o garva åt oss själva sen satte vi oss med nåra killar som va dyngsmå o asgarva så sket frida o dom drog.
Vid typ halv 9 träffa vi david o macke i söder för vi skulle dra o bada tsm har tyvärr inga bilder därifrån tänkte inte på att jag hade kameran med mej. Sen kom min morsa och hämtade oss vid 12 ungefär. Nu har vi inte gjort så mkt käkat mackor o druckit te. Ska snart slagga så vi hörs senare eller imrn.


Och ni som undrar varför jag inte har bloggat på så länge är för att jag inte har varit hemma, har varit med frida i ungefär 5 dagar i sträck. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0