} } } }class=" }class=" }class="

Vaknade upp hos Tolga efter en lyckad kväll hos Amanda som fyllde 18 år inatt! GRATTIIIISSS

 
Hann inte ta någon bild på Amanda eller de andra som var där med tanke på att alla var på olika ställen hela tiden haha
 
 
Kom hem till Tolga vid 1 efter lite fyllekäk på mc och sedan shottade vi lite till yolo liksom
 
 
Tog 10000 likadana bilder på mig själv, mobbad? Jaaa
 
 
Vaknade upp hos Tolga vid 10 ungefär och då hade han gjort frukost och allt, min lilla bebis! Jag var faktiskt inte bakis alls denna morgon, hur skönt?
Anyway, ska försöka vara lite mer aktiv med med kameran på de fester jag är på huehue, ha en mysig söndag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0