} } } }class=" }class=" }class="

Tackar dig för dina tjänster vänder mig och säger shoo

Tjeennna! Dunkar musik just nu, näääk är ju klockren :D . Imorgon ska jag köpa min royalbiljett med Therese, sen ska vi ta en fika och träffa Amanda en stund. Ska kolla runt lite, rätt längesen jag var i stan och kollade faktiskt. Men det suger när man inte har cash, dock får jag ju barnbidraget imorgon! Senare på kvällen ska jag och Therese gå på bio och se parnormal activity, choknice! ;) Hade matteprov idag också om ni ville veta, kan ju också passa på och säga att det gick åt helvete. Tack och hejdå!
 
 
Några bilder från förrgår och idag!
 

Kommentarer
Postat av: no one

är du osams med julia lindström?

2012-10-18 @ 20:30:51
Postat av: Adelina

vart finns de röda träden? :o

2012-10-23 @ 13:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0