} } } }class=" }class=" }class="

Sorry för dålig uppdatering

Men bloggappen i mobilen suger, kan inte ladda upp några bilder så tycker att det är rätt värdelöst att blogga då. Helgen spenderades med mycket skönt folk och emma sov hos mig till söndagen. Vi drog och käkade på mc, tror aldrig jag har varit så sugen på det som jag var då haha :D. Idag mådde jag inte så bra och stannade hemma, tog det lungt, käkade nudlar, såg på film, vid fyra messade jag Amanda och träffade henne en stund. Gick ut och tog en cigg, snackade om massa skit. Längesen jag träffade min pingla, har saknat henne fan. Imorgon ska jag gå till skolan, det är pannkakor till lunch då måste man ju? Hehe.. Här får ni några bilder från helgen osv.. puss bebisar!
 
 
Några bilder från helgen, enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0