} } } }class=" }class=" }class="

Släpp allt och känn hur vi lättar, finns inget som kan fucka det jag känner just nu

Godkväll! Sitter just nu och tar det lugnt, käkade nyss och funderar på om jag ska ladda ner en bra film och mysa ner mig i min sköna säng. Slutade tidigt idag och drog hem direkt efter skolan för att hämta min lillasyster. Alltså inte gjort något speciellt idag. Orkar verkligen inte göra något efter skolan, haha. Vill bara hem och sova typ, dunka musik och bara ta det lugnt. Har tre prov den här veckan, aaaah orkar inteee. Tre veckor kvar till höstlovet, dagarna segar sig som fan. Imorgon har jag sovmorgon, ska bli jävligt skönt. Kommer nästan inte upp på mornarna eftersom det är så jävla mörkt, tror att det är natt fortfarande haha. Vill lägga upp lite nya bilder men har ingen kamera som funkar och blir inte lika bra kvalité med iPhonen lol. Men nu har jag verkligen inget mer att skriva, vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0