} } } }class=" }class=" }class="

Pärlor

FYFAN! Äntligen klar med pluggandet, nu är det bara att tagga två prov imorgon :D. Pluggat sen imorse ahaha, helt jävla död. Men så jävla skönt att vara klar. Hämtade också min klänning igår, den är skitfin och ska lägga upp bild på den lite senare. Har inte orkat uppdatera så mycket dom senaste dagarna. Menmen, i fredags mötte jag upp mina fina tjejer och drog på en fest i åby. Var riktigt chill, med massa mysigt folk. Igår gjorde jag inget speciellt, tog det bara lugnt och myste med familjen. Snart ska jag gå upp och tvinga mamma att beställa mitt löshår som hon har lovat wuhuhu. Om 3 veckor är det höstlov, taggalitoo! Men nu har jag inget mer att berätta för er så vi höres
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0