} } } }class=" }class=" }class="

Crew love

Dagen spenderades i Marielund och i stan. Mötte upp Frida och vi har taggat sönder och planerat massor. Sen efter det gick vi runt lite i stan och kollade i några affärer. Skulle ha träffat Amanda och fikat lite men det blev inget av det så Frida och jag åkte hem till min pappa och tog det lugnt en stund, sen kom hennes mamma och hämtade henne och jag tog bussen hem till åby. Borde egentligen plugga, har två prov nästa vecka och en tidslinje som skulle varit klar förra veckan. Men jag orkar verkligen inte, är så jäääävla trött på skolan så det är sjukt. Just nu vill jag bara ha royal och höstlov! Det var allt, peace 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0