} } } }class=" }class=" }class="

Tidsfördriv

Några sanningar om mig


1. Jag hatar att sova hos folk jag inte känner

2. Jag har världens stördaste humor

3. När jag träffar människor för första gången snackar jag alltid överdrivet mycket och om konstiga saker. Vet inte varför men det blir så bara för att jag ska ha något att säga

4. En del kanske tycker att jag är överdriven ibland när jag pratar för mycket, men det är så jag trivs

5. Jag älskar nästan all rappmusik, det när nästan det enda jag lyssnar på
6. Jag snackar aldrig skit

7. Jag har legat med 5 personer, folk verkar tro att det är så mycket mer. Idioter alltså

8. Jag har tre bästavänner, Frida Amanda och Therese

9. Jag kanske är lite överdrivet bossig ibland

10. Jag älskar uppmärksamhet, på ett bra sätt alltså

11. Jag säger alltid vad jag tycker, även om det är bra eller dåligt

12. Jag är nästan alltid flummig och har svårt för att bli riktigt förbannad

13. Jag hatar, verkligen HATAR skolan

14. Jag är 96a men har gått om ett år så går i nian

15. Jag vill börja gymnasiet

16. Jag är nästan aldrig seriös, kan typ inte vara det haha

17. Jag ver inte hur jag ska vara bland blyga människor

18. Det värsta jag vet är folk som bitchblickar och spänd stämning

19. Egentligen hatar jag att blogga, men har bloggen som ett tidsfördriv

20. Jag hatar att sitta stilla, eller att gå runt i affärer

21. Jag vill lära mig att åka longboard, ser så jävla härligt ut

22. Jag älskar hösten, sommaren är så jävla klibbig

23. Jag svär för ofta

24. Jag har svårt för att visa hur mycket jag tycker om en person

25. Jag är ungefär 1.65cm lång

26. Jag har storlek 36 i skor

27. Jag hatar falska människor

28. Jag kommer egentligen inte på något mer just nu men vill ha 30 sanningar hehe

29. Jag skulle aldrig sätta en kille framför mina vänner

30. I fucking love this shiet meeeyyyynnnn


Kommentarer
Postat av: Alexander

Vill du få fler besökare på din blogg? vill du synas för 1500 läsare i ett länkat inlägg? :) var då med i min tävling veckans blogg!

2012-11-06 @ 20:07:56
URL: http://Pussinuss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0