} } } }class=" }class=" }class="

Godmorgon

Kom hem från Grekland för två dagar sedan. Tog planet från Koss vid 24.00 och var framme i arlanda 03.00. Sen skulle vi ta bilen därifrån till norrköping vilket tog ungefär två timmar. Så man kan väl säga att jag var skapligt trött när vi kom hem, la mig i sängen och däckade direkt. Gårdagen var sjukt seg eftersom jag inte hade någon dator eller någonting hos farsan. Satt mest och längtade efter att få komma hem till åby. Morsan hämtade mig och lina vid åtta och så åkte vi hem.

Har inte heller lagt upp alla bilder från Grekland, väntar bara på att frida ska skicka resten till mig. Ska klippa mig på torsdag också. Funderar på på någon frisyr som brudarna på bilderna har, plus färgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, ja lätt fett snyggt!:D men du är fin nu med!

2012-06-25 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0