} } } }class=" }class=" }class="

Fuck allt, fuck you

Jag hatar att förvänta mig saker, så jävla trött på att vara den jag är ibland. Så jävla trött på att inte ha någon koll, att inte veta vart man har personer. Trött på att ingen är ärlig och på allt skitsnack. Trött på folk som inte kan sköta sig själva, folk som har ett tomrum som kallas huvud. Folk som bara försvinner och bara finns där när dom behöver. Folk som tror saker om mig och som redan har förutfattade meningar. Så trött på att fok inte vet vad som är mitt och ditt. Som bara MÅSTE lägga sig i. Folk som förändras på ett dåligt sätt, folk som tror att jag har knullat med hur många som helst, folk som tror att jag pundar, folk som lägger sig i mitt privatliv. FOLK SOM BARA ORKAR FÖRSTÖRA, äckliga människor som tror att status och likes är allt. Folk som är med människor de inte gillar, folk som spelar snälla men bara är äckligt jävla falska rakt igenom. Är så trött på människor, jag pissar på er. Äckliga äckliga människor. Stå upp för er själva för fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0