} } } }class=" }class=" }class="

Allting var mycket bättre förut

Hejsan! Kom hemm från staden för några timmar sen. Köpte lite födelsedagspresenter och ett par nya jeans. Träffade amanda och snackade med henne e stund innan hon skulle dra. Efter det drog jag och lina och käkade sallad, coolt va? Efter att morsan gått runt i över tre timmar så åkte vi hem, då drog jag ut. Träffade malin och max, sen kom anton efter en stund också. Men efter ett tag skulle dom in till stan så jag drog hem, eftersom jag inte har något fungerade busskort. Lolololol, ska inte göra ett skit på hela veckan förutom fredag, lördag och söndag. Då åker jag till landet och är borta en vecka. Har inga fler planer, så nu har ni fått veta lite om mitt intresanta liv. Herrå!
Gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0