} } } }class=" }class=" }class="

Rubrikjävel

Tjaa dagen har varit jävligt nice träffat massa roligt folk och bara chillat runt. Vaknade vid elva ungefär och han inte blogga för att jag var tvungen att jalla till bussen hehe. SNART FYLLER JAG ÅÅÅR VILKET BETYDER NY MOBIL. Ni kommer få fett med bildet varje dag kna jag lova :) . Just nu får ni nöja er med mina chill videoinlägg vilket är tjoocktnice. En brud frågade mig om jag kunde lägga upp ett videoinlägg om hur jag fixar mitt hår och smink. Visst kan jag göra det nångång framöver när jag har tid ;D . Nu ska jag chilla skype ett tag, sen hoppa in i duschen och sen måla naglarna. Brukar aldrig göra det annars men just idag har jag lust med att göra mina naglar fina HEHE.
Hejdo peace ma h0mies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0