} } } }class=" }class=" }class="

You live for tomorrow, i live today

Tjena, började dagen med att komma försent till skolan. Men såklart hade min bästa julia börjat göra bullar till både henne och mig på hemkunskapen. Jag hann göra några stycken själv också innan vi skulle sluta. Annars har jag bara haft tråkiga äckellektioner idag. Sen kom morsan och hämtade upp mig vid skolan vid kvart i tre ungefär. Så drog vi på möte, blev flippat som fan så pallade inte vara med. Efter det skjutsade hon ut mig till åby där jag hämtade mitt löshår ;) . Så klippning, färgning + slingning är bestämmt på måndag klockan 13.30! Nice som fan :D . Imorgon åker jag och farsan iväg till IKEA där vi ska köpa lite grejer till rummen, plus sätta upp lite hyllor i mitt rum.
Snart kommer Becca, amanda och så frida som vanligt hehe. Hon ska slagga här, vi får se vad vi hittar på om vi drar ut eller bara chilla hemma. Men ni får ha det så jävla gött så hörs vi antagligen senare. Peace! :D
Ännu en bild från förra sommarn, VILL HA DET NUUNUNUNU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0