} } } }class=" }class=" }class="

Shake that ass for me

Godmorgoon brödrar sitter just nu och pillar mig i röven. Nerå, skoja baraaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Vaknade för ett tag sedan och har precis käkat frukost, ska snart börja fixa mig eftersom jag ska ner till vårdcentralen och ta min andra livmoderspruta. Efter det åker vi vidare till elgiganten, som jag sa i ett tidigare ska jag ju f en iPhone. Är överlycklig, hihihihihihihiehehhehe!!! Kommer nog ta en svart, vitt är så tråkigt. Svart är mer mystiskt och coolt.. Skoja bara, är på så jäävla bra humör idag. Har också bestämt mig för att sluta röka mår så jävla mycket bättre utan ciggaretter. Kanske bara feströka och nångång ibland :D Men nu ska jag klä på mig, kanske uppdaterar er senare från min nya telefoniiiee wuhuu, herrå :***
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg! :)

2012-08-09 @ 13:56:53
URL: http://sandrrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0