} } } }class=" }class=" }class="

Orka blogga

Tjenare idag har jag varit i stan, först drog jag hem till emma och lånade en tröja sen drog vi in till stan och hon köpte en töjning som ni kan se på hennes blogg http://emmadahlstedt.blogg.se/
Sen så gick vi runt lite bara och  så träffade vi jeppe, sara och lisa i stan. Efter ett tag skulle min farsa komma och hämta oss för vi skulle käka och sen se på bio Harry Potter den senaste. Så vi drog till fräcka fröken jag och emma köpte en varsin hallonsmoothie och pannkakor efter det köpte vi kaffe. När vi var klara drog vi iväg och köpte godis till bion. Sen stog vi i kön och där träffade vi lite folk som vi hälsade på som skulle se samma film som oss ;D
A men iallafall filmen va skitbra och efter det träffade vi leyla så drog vi o käkade pizza sen drog vi runt och träffade lite olika roliga folk. Sen drog hon hem så jag och emma åkte runt lite i norrköping med spårvagn hehe så nu är vi hos emma och jag ska slagga här fårse vad som händer imrn men det märker vi.
Pussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0