} } } }class=" }class=" }class="

Jag säger att du är kass, för du är kass inte för jag vill klaga

Halloj :D Har fixat mej och väntar nu på att frida ska komma hem t mej för hon ska fixa sej. Sen ska vi in till stan och träffa leyla, sen ska vi möta upp en tjej och reda ut lite saker. Är fett trött på falska fula fittor ;)
Senare ska ja o frida dra och festa. Kommer bli fett jävla nice längtat i fyra dagar. Och har lagt i kameran så ni kommer få bilder från idag bra va? Vet inte om jag ska slagga hemma, men om jag gör det ska jag lägga upp bilderna på bloggen så fort jag kommer hem ;D
Ska göra en grej den 24e vad som händer får ni se då, blir en liten överasskning.
Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och vänta på frida, ni får ett inlägg innan vi drar peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0