} } } }class=" }class=" }class="

Tisdagskväll

Och jag är jätteglad! Lina har fått hem kameran så nu äntligen kan jag ta många fina bilder hihi. Tidigare idag var jag och solade med Nathalie och Frida, sedan drog jag och Frida till gymmet. Körde inte ett jättehårt pass idag, men tillräckligt för att känna sig nöjd. Imorgon har jag klipptid klockan halv fyra och ska ocks färga håret lite senare mot kvällen, ska få hjälp av mammsen. Känns riktigt soft med barnbidrag, som jag har längtat haha! På lördag ska jag nog träffa Sebbe och sova där. Annars har jag inget mer bestämt, hoppas på lite spontana dagar och vackert väder. Är trött på den här äckliga snön, försvinn helst nu tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0