} } } }class=" }class=" }class="

Is this the price of love

Heeeeeeeej, jag har blivit riktigt oaktiv med bloggen känner jag. Anyway, jag sitter och försöker plugga till ett fysikprov och det går ju sådär. Men det är så JÄVLA TRÅKIGT! Jag vet inte vad jag vill göra idag, tror inte det blir fest iallafall ska kanske bara ta det lugnt med tjejerna eller familjen. Längesen jag var hemma över en helg, så det kanske är dags igen? Vi får se. Är jättetrött på hårfärgen som jag har nu, mår nästan illa när jag ser den i spegeln haha. Så nästa månad blir det att färga mökrt igen plus klippa sig, SKÖÖÖÖNT. Aja uppdaterar senare och en ny header är på G så stay tuned darlings. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0