} } } }class=" }class=" }class="

Hej sötisar

Tänkte informera er lite om vad som har hänt idag! Jag och Therese tränade efter skolan, dum som hon är vill hon träna i stan när det tar typ 10 min att gå från eneby till friskis i ingelsta. Jaja, vi drog till stan och körde ett gympass på 20 min ungefär. Sedan kände jag att jag inte orkade eftersom att hon skulle träffa Robin. Men planerna blev inte riktigt som planerat för dom så vi drog och käkade mc donald's istället, nyttiga eller hur? hihi. Anyway, efter det så åkte jag ner till resecentrum och tog bussen hem. Kände inte riktigt att jag hade gett allt på gymmet så körde några övningar hemma istället i ungefär en timme :D . Nu ska jag ladda ner en film och lägga mig i min sköna säng, imorgon är det träning på schemat igen och kanske en fika, får se vad som händer efter det. Puss!
 
 
HIHIHIHIHI
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0