} } } }class=" }class=" }class="

Under det här året ska jag

1. Inte förstöra för mig själv, eller andra
2. Festa mindre
3. Sluta röka
4. Träna
5. Umgås med folk som gör mig glad
6. Bygga upp mitt självförtroende
7. Inte ta någons skit
9. Åka till Stockholm 
10. Lära mig att spara pengar, hahah
11. Pierca näsan
12. Ta det lugnt och inte stressa
13. Göra allt det som jag inte gjorde förra året
14. Åka utomlands!!
15. Ha en parmiddag :D
16. Åka till ullared
17. Lära känna nya människor
18. Klara 9an och komma in på gymnasiet
19. Köpa en longboard
20. Dra ner som fan på facebook och sitta mindre vid datan hahah
21. Åka till DH
22. Göra allt som jag känner för
 
23. Försöka göra allt det som jag har skrivit här :D
 
 

Kommentarer
Postat av: hehe

vem ska du ha med på parmiddagen då hehe?

2013-01-08 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0