} } } }class=" }class=" }class="

HEEJ

Igår sov jag hela dagen och idag har jag tränat för andra gången i mitt liv. Höll på att dö och fick ett astmaanfall samtidigt hehe, nerå. Men det var hur jobbigt som helst och jag kommer säkert att ha hur mycket träningsvärk som helst imorgon. Blir också att gymma både på tisdag och fredag. Någon dag i veckan ska jag väll träffa Sebbe också, är så jävla trött på efter skolan så pallar nästan inte röra mig haha.
Vill göra något med mitt hår, typ slinga och ljusa upp det vilken av förgerna tycker ni?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2

2013-01-20 @ 20:41:26
Postat av: frida

Gört.
1a eller sista

2013-01-21 @ 10:21:32
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/
Postat av: frida

ÅNGRA MIG!! bara 1an helt klart !!! gå till frisör och fixa så så får du perfekt !! <3

2013-01-28 @ 10:30:32
URL: http://fridabladhryden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0