} } } }class=" }class=" }class="

Vid din sida är jag säkerheten själv, vid min sida har du en outhärdlig kväll

 
Två bilder från i morse hemma hos Therese, där spenderade jag och Frida morgonen. Käkade tacos, men mådde så jävla illa så jag inte ens kunde käka haha. Gick och la mig i sängen, drack massor med vatten och försökte somna. Vid 5 drog Frida hem och jag och Thessis gick ner till ica och köpte massa chips och läsk. Sedan såg vi på filmer, eller ah jag försökte iallafall. Däckade helatiden, tror att jag somnade om minst 20 gånger hahaha. Aja gårdagen var helt okej, spenderade den med mina fina tjejer. Sorry för dålig uppdatering, men så är det ibland! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0