} } } }class=" }class=" }class="

Svar på tal

Tycker att du som har skrivit det där är riktigt patetisk, jag har aldrig sagt eller gjort något mot dig ;). Eftersom du hoppas att jag blir våldtagen så kanske du hoppades på att Lovisa skulle bli det. Och fastän hon inte har blivit våldtagen så hoppas du alltså på att hon har blivit det? Vad är du för människa egentligen? Går och hoppas på att alla ska bli våldtagna hit och dit? Hur kan man säga att någon förtjänar att bli våldtagen? Så om nu Lovisa skulle ha blivit det skulle du alltså tycka att hon också förtjänar det? Nej du, och om jag nu skulle bli våldtagen skulle jag aldrig gå ut med det eller lägga upp halvnakna bilder på mig själv ELLER skriva ut det på facebook för hela Sveriges befolkning. Du verkar ju vara lika dum i huvudet som henne som ger mig sånna här kommentarer när det är hon som fejkar sin våldtäkt. Hon är lika fejk som att du är på riktigt, peace
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linah

fan va omogeeeet

2012-10-09 @ 00:38:52
URL: http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0