} } } }class=" }class=" }class="

Så gled vi in i glömskan där ljuset är svagt, det som var du och jag

Är verkligen trött på skolan, blev inget pluggande idag heller. Vill verkligen bara ha höstlov, eller ännu bättre. Bara ta studenten och kunna göra vad fan jag vill! Känns som att livet bara går runt, runt. Händer inget nytt, har tröttnat på att festa, att gå runt på stan, träffa nya människor. Trivs bäst med mig själv och dom vännerna jag har. Känner inte att jag vill lägga ner tid på massa falska snorungar. Säger inte att alla är det, men dom flesta. Hänger inte med, när fan hände det? När fan började allting handla om allt, visst folk har alltid stört sig på människor. Men inte så det märkts så tydligt. Nu känner man av det hela tiden. Negativ energi överallt. Är så jävla trött på skiten, att folk bara inte kan sköta sitt eget och göra något bra av det. Att man inte bara kan acceptera människor som dom är. Man måste vara på ett visst sätt för att passa in, annars blir man klassad som något. Vad fan är det här? haha. Just nu skulle jag bara vilja vrida tillbaka tiden till då ingen visste vem jag var överhuvudtaget. Då jag kunde göra vad fan jag ville utan att någon hade en aning om det. Det är inte staden staden som är äcklig, den har blivit nersmutsad av människorna som bor här. Rykten, skitsnack, dom flesta som bor här är beroendemänniskor. Dom måste veta allt dåligt, måste ha någonting att snacka om, skratta åt, hata. Det är äckligt och jag kommer aldrig bli som er, aldrig.
 
Tumblr_ma70mygddz1rerbs9o1_500_large
 
184f51ee0014d190506c9063_large
 
2010-11-16_19-04-49_88031_large
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ajlis

jag känner precis likadant! jag antar att du bor i en liten skit stad precis som jag? ;)

2012-10-05 @ 20:12:29
URL: http://jakupoviic.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0