} } } }class=" }class=" }class="

Nycklarna till staden

Tänkte börja med att FAN vad trött jag är, haha det är helt sjukt. Aja vaknade upp hos Therese, tvingade henne att följa med mig till stan och köpa en chailatte. Var skitsugen på det. Igår såg vi Paranormal activity 4, den var bra men trodde att den skulle vara sjukt mycket läskigare. Enda gången jag blev riktigt jävla skrämd var i slutet haha. Köpte även min biljett till Royal, så nu var det fixat och klart! :D 
 
Nu sitter jag och tar det lungt med en fet godispåse vid sidan om mig, ska snart upp och mysa med familjen. Ladda ner några filmer och se dom inatt, sen däcka och sova skitlänge. Imorgon ska jag hämta ut nya ppiller sen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske träffa Johan, får se om jag pallar fixa nytt busskort annars träffar jag honom på måndag ist hehe.
 
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, pallar inte svara på typ 4 frågor fett mobbad haha herrå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0