} } } }class=" }class=" }class="

Impa, pimpa, pumpa, dumpa

Tjenare, just nu har jag världens äckligaste huvudvärk. Efter skolan drog jag iväg och träffade Frida en stund, sen drog vi till stan och mötte upp Anton och snackade lite sen kom Ronja också, riktigt längesen jag såg den tjejen. Sen tog jag bussen till Åby och la mig direkt i sängen när jag kom hem, var så sjukt trött. Har sovit sen i flera timmar, ingen skola för mig imorgon heller för den delen, skönt. Fick ett sms för en stund sedan också, mitt löshår är påväg! Nu ska jag gå upp och ta en huvudvärkstablett, sedan lägga mig igen. Puss!
 
 
Tre bilder tagna nyss hehe

Kommentarer
Postat av: karolina

hej fin blogg! kolla gärna in min :)

2012-10-14 @ 12:54:58
URL: http://karrog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0