} } } }class=" }class=" }class="

Lite småfix & pack inför royal neon night!

 
Godkväll! Tänkte ladda upp en bild på mina nymålade naglar också men mobilen dampar så det går inte att föra över några bilder. Aja idag var jag på stan med Tessan och Julia vi väntade till kvart i 6 så köpte vi en sista biljett till royal som är imorgon, är skaaapligt taggad! Efter det följde jag med och kollade när Therese red och efter det skjutsade dom hem mig. Mötte upp Emma och hämtade ett par skor som ni ser på bilden, ska få låna dom imorgon, tagga ont i fötterna. Nu ska jag stänga av datorn, sen ska jag gå upp och se på New Girl med min lillasyster och mamma. Så vi hörs antagligen imorgon, eller på lördag. Då kommer det säkert upp massvis med bilder. Vi hörs och ha det bra, kyssar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0