} } } }class=" }class=" }class="

Ett litet inlägg

Jag har blivit sjuk, en fet förkylning med rinnande näsa och ont i halsen plus världens hosta. Skitmysigt, därför blev det för mig att vara hemma både fredag, lördag och söndag. Men jag klagar faktiskt inte, det var alldeles för längesen som jag var hemma på en helg. Har myst med familjen två kvällar i rad faktiskt. På tisdag får jag mitt barnbidrag också, riktigt nice. Ska köpa mycket nytt, behöver faktiskt det. Mitt barnbidrag har gått till så mycket skit alla andra månader. Kanske drar mig mot stan senare ikväll om jag känner att jag orkar. Har inte så mycket mer att skriva så vi hörs senare. Bjuder på en mysig video på min mormor och mig :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0