} } } }class=" }class=" }class="

Alive

Idag var jag med Amanda på stan, hon köpte massa nytt. Känns som att jag aldrig har pengar längre, kan bero på att jag köper upp allt när jag väl får dom. Skulle festat idag men har ingen lust, kör imorgon och på lördag. Fucka uuuuur! Måste också tillägga att livet äger, är så jävla glad på allt och alla. Det är höst, kallt och mysigt. Haha en del måste tycka att jag är dum i huvudet men sommaren är så jävla kladdig och för varm. Hösten äger. Ville bara fylla ut bloggen lite med några rader av skit. Hatar att skriva så ska bara börja videoblogga istället, vet att jag kommer glömma bort det men shit the same. Nu ska jag plugga lite imperialism sen upp och ta det lugnt med familjen. Vi hörs, peace!
 
 
 
Kul att camwow är i vägen hahaha
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0