} } } }class=" }class=" }class="

Back in time

Tja! Vaknade vid 9 i morse, gick upp och käkade frukost för att sedan dra in till stan med morsan och min lillasyrra. Kom hem vid 6 ungefär, fick med mig en hel del kläder som jag lägger upp bilder på senare, kände att jag behövde massa nytt överhuvudtaget. Skulle träffat Emil idag med men blev ändringar så myser med honom imorgon istället. Kom in för en liten stund sen, träffade Malin och vi snackade om allt möjligt. Funderar på om jag ska ladda ner några bra filmer och sedan mysa ner mig i sängen med lite chips. Är på toppenhumör och vädret är awesome! Hoppas det håller i sig ett jävla bra tag nu, åker ju ändå till Grekland om drygt två veckor. Tagga!
Men nog av detta så hörs vi senare, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0